Csak egy blog

Jegyezd meg jól, de ne csüggedj soha, remény, csalódás, küzdelem, bukás, sírig tartó nagy versenyfutás. Keresni mindig a jót, a szépet, s meg nem találni - ez az élet!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek


A szívemben nincs senki másnak hely…

Lehet, megtalálsz majd egyszer mert nem jól bújtam el

Kicsit megharagszol majd, mert nem tagadtam el

De értelmetlen kérdés a választ tudnod kell

A szívemben, a szívemben nincs senki másnak hely

 

Lehet rajtakapsz majd egyszer hogy másnak írtam dalt

És csók után a múzsa még maradni akart

Hogy ott maradt vagy elrepült kérdezned sem kell

A szívemben, a szívemben nincs senki másnak hely

 

Lehet százszor hallott földhözragadt primitív ez a mese

Lehet elcsépelt a gondolat kicsit giccses a kezdete

De most az egyszer had maradjon így

Most az egyszer hadd legyen jó így

 

Lehet azt is hallottad egyszer, hogy elcsatangoltam

Ahogy bandukoltam vissza csak rád gondoltam

Csodálkozni nincs mit hisz úgyis tudnod kell

A szívemben, a szívemben nincs senki másnak hely…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aganayoru.blog.hu/api/trackback/id/tr522964576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása