Csak egy blog

Jegyezd meg jól, de ne csüggedj soha, remény, csalódás, küzdelem, bukás, sírig tartó nagy versenyfutás. Keresni mindig a jót, a szépet, s meg nem találni - ez az élet!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Egy kis vicceskedés, tőlem nektek :D

 

Sötét éjszaka volt, az asztalra fektettél, én széttettem a lábaimat, mikor vetkőztetni kezdtél. Fölém hajoltál, én felsikítottam, és megtörtént az első pelenkázásom!

 

Van egy dolog, ami nagy és kemény, ha beveszed a szádba és ki-be húzogatod, idővel fehér lé kezd folyni belőle... Ez a fogkefe!

 

Tegnap éjjel őrülten kerestelek! A csupasz testemen akartalak érezni! Aztán mégiscsak nélküled kellett elaludnom! Hol voltál, te hülye pizsama?

 

Szereted simogatni a nyakam? Szereted nyalogatni a szám? Szereted nedvem a szádban érezni? Ki vagyok én? Hát egy üveg Coca Cola!

 

Szeretnék rád ülni, irányítani az egész testedet, csak én mozognék, együtt mennénk a mennyországba is! Óh, drága biciklim!!!

 

Egész este arról álmodtam, ha felébredek, végignyalom a tested, aztán hosszú, hűvös csókkal a magamévá teszlek. Imádlak, Magnum!

 

Szeretlek, mert drága vagy nekem. Szeretlek, mert nem kell sokáig fűzni, hogy járj velem, szeretem a nyelved, és élvezettel hatolok beléd, te vagy a kedvenc cipőm!

 

Kívánlak, ágyba akarlak vinni, azt akarom, hogy izzadj, rázzon a görcs,azt akarom, hogy sokáig emlékezz rám: influenza.

 

Amikor odanyúlsz,én jobban szétnyitom.Remegek,bár tudom gyengéd leszel.És amikor kihúzod,csak ámulok mekkora volt bennem!Nem is kellett volna félnem a foghúzástól.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aganayoru.blog.hu/api/trackback/id/tr512969135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaчŁσЯ™ · http://taylorpro.atw.hu 2011.08.19. 18:46:31

Nem vagy komplett :P Mellesleg Zitával együtt a társoldalammá tettelek csak hogy tudd :O (taylorpro.atw.hu)
süti beállítások módosítása